Bästa spontana eftermiddagen!

Milton och jag bestämde oss för att köra till EKO eftersom jg hade lite ärenden och han ville köpa Pokémonkort.
Väl där så var de där korten slut. Vi satte oss i bilen och körde mot stan. Parkerade i parkeringshuset, åkte rulltrappan ner ett par våningar och passerade biografen.
Utanför biosalongen stod massor av barn och vuxna och jag förstod att det var barnfilm pågång.
Jag tittade på Milton och frågade om han var sugen på att gå på bio, istället för leksaksaffären. Han tittade på mig och trodde knappt det var sant - OM han ville!
Så, där hamnade vi! Vilken film? Husdjurens hemliga liv. Och den var skitrolig!

Så istället för butiker blev det popcorn och läsk och bio. Sådär superspontant och härligt och lyckat. Och tydligen var detta den BÄSTA dagen, utifrån en sexårings egna utsago. Det får ändå klassas som bästa betyget.
Vi har så kul ihop, min Milton och jag!

Av med skorna på oss båda, rakt nedstigande genetik från mig till Milton.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0