Kontraster i serier

Jag har med åren blivit en riktig serieknarkare. Ingen speciell typ av serie, utan rätt blandat. Egentligen vi båda vuxna här i huset, men mest jag, det får jag ändå erkänna.
Några favoriter (även om jag med stor sannolikhet glömmer hälften av alla favoriter:
Empire
Orange is the new black
Prison Break
Outlander

Ochsåvidare ochsåvidare.
Eller som nu, när jag friskt byter mellan Sex and the city...

...och Downton Abbey!

Snacka om kontraster! Älskar det och ÄLSKAR serierna!! Framför allt Downton Abbey och blev SÅ glad när jag upptäckte en, får mig, ny säsong av serien. Alltså, den lyckan!
Så. Dags att återgå till Sex and the city, medan jag inväntar Marcus så vi sen kan se Downton Abbey. Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0