Tack gode gud för studiedag!

Idag är det studiedag för båda mina barn. Tack gode gud! Jag är hemma med dem idag. Och efter en natt med riktigt dålig sömn för båda barnen, är jag verkligen jätteglad över att bara få vara hemma och ta det lugnt. Något vi nog behöver alla tre, just idag.
Tack för Instagram-filter, gör ju att de där ringarna under ögonen blir lite mindre synliga ;)

Och den där lille, han var rätt trött i morse han också. Utslagen på soffan, under filt med tändaren och bappisarna. Då trivs han.

Hoppas er natt var bättre. Nu ska Sparven sova en sväng och jag ska ta tag i dagen för i eftermiddag får vi snickarbesök och sedan ska jag på bio! Innan det ska både stallet fixas och jag ska hinna duscha. Dags att då barnet i säng, med andra ord!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0