Att längta efter helg! Och att längta lite över huvud taget

Min kollega och jag pratade om att det ska bli superfint väder i helgen, hoppas det håller i sig!
Bara vädret gör ju att en längtar lite extra efter helgen. Vi ska fixa och trixa hemmakring tror jag och är det nu ett superväder till helgen, så blir det kanske någon liten liten utflykt. Det gäller att passa på liksom.
Och så längtar jag efter detta; En solstol och en bok på altanen. Ååååhh, så härligt!
 
 
 
Men idag är det ändå bara torsdag. En torsdag med fantastiskt väder. Vi satt nere på stan och åt i solen och det var såååå skönt.
 
Samtidigt längtar jag lite i smyg, efter boots och kofta, krispig luft. Det blåser varm rökig luft ur Armanis näsborrar när han går ut på morgonen. Japp, hösten är fantastisk. Älskar hösten. Att kunna gå (eller springa för all del) utomhus utan att bli sådär supervarm, så skönt!
 
Längtar efter att komma hem idag. Nya sängar till barnen väntar och lite småfix. Det kommer nog bli jättebra. Eller nej, jag tror det kommer bli kaos med att få Dante att sova i annat än spjälsäng, hahaha.. Men vi tänker ändå att vi vill prova. Kanske sover han bättre med lite större utrymme? Man vet ju aldrig.... ;)
 
Nu ska barnen hem, vi hörs! Stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0