Måndagslista nr 267

Hej tisdag!

Var inte i rätt mood för ett inlägg igår. En måndag efter en lång ledighet, haha..

Men idag är jag extra glad över att...

...det är ledig dag imorgon igen ju, whoop whoop!!

...vi avslutade dagen med en tur med pojkarna i pulka, för här är det ju lite snö!! Det gick väl sådär att åka pulka, för lite för lite snö var det. Men lite gungande på lekplatsen och varm oboy med oss på vår lilla tur - så mysigt! Nu hoppas vi på mer snö :)

...vi kanske ha påbörjat ett bra arbete med att få Malvas hovar att fungera igen. Jag är mer hoppfull nu, än för ett par dagar sedan. Lilla hästen...

...det är snö ute. Alltså det är ju bara för härligt. Och vackert. Och fantastiskt!

Nu blir det lite tv, innan vi dyker i säng. Jag försov mig i morse, så jag är nog i behov av sömn. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0