Det uuunderbaraste jag vet!!

Igår kväll ringde min frisör, som hade fått en lucka för klipp och färg som idag. Alltså, vilket jäkla flyt!! Givetvis tog jag tiden, utan att blinka.
Att sedan få slå ihjäl ett par timmar i en stol under hennes händer, att få prata om allt möjligt och bara andas, är verkligen prick det jag behöver då och då. Egentligen oftare än vad jag gör, men i alla fall ett par gånger om året. Älskar det!
Att efter gå ut från salongen och känna sig så himla fin och nöjd. Håret mår bra och jag mår bra. Det är guld!
Mörk botten och lite ljusare toppar, precis som sist. Lockarna ligger perfekt och håller till jag duschar (därför vill jag inte duscha på en vecka eller två, haha.. Vilket såklart är rätt otänkbart). Underbart!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0