Bilbyte och akuten-besök

Helgen har varit fin, förutom sjuka och snoriga barn. I fredags bytte vi in min bil, äntligen! Vi har kikat runt ett tag, men valet föll tillslut på en helt annan, som vi således hämtade hem i fredags. En Kia Sportage - äntligen en SUV igen, älskar det! Snygg som tusan och barnen sitter så himla bra i den, viktigast såklart. Så välkommen till familjen!



Inatt for Dante och jag in till akuten en vända. Stackaren var helt otröstbar och hade så ont i örat. Som väntat gör inte akuten något, mer än boostar med Alvedon, Ipren och näsdroppar. Och det var precis som att det var tillräckligt för idag har han varit helt sig själv igen, äntligen!
Min lille krigar-sparv. Gående i en sjukhuskorridor och charmar som vanligt alla han möter utan att ens behöva anstränga sig. Åh. Så älskad att det gör ont i magen på mig när jag tittar på honom. Ni vet känslan jag beskrivit många gånger förr: lyckan och sorgen, liksom.



Nu sover snart båda barnen, förhoppningsvis en bättre natt framför oss än de senaste bakom oss. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0