Att hänga med Honom

I helgen är det barnen och jag som gäller. Intensivt, rätt jobbigt och samtidigt jätteroligt! Mina två barn är de jag allra helst hänger med. Dante är ju stentuff och så sjukt rolig.
Och Milton då? Jo, att hänga med ett så stort barn är bara så roligt och så enkelt. Han är fantastisk och jag är så glad att jag har honom hemma med två extra ögon på den vilda bebin.
Att Milton fyller sex år nästa månad är så svårt att förstå och ta in. Men det gör han och det är lite galet egentligen. Samtidigt så logiskt, han är så klok nu förtiden och så härlig att umgås med.
Och ni ser ju här nedan. Min fantastiska avkomma! Så cool.



Och nu? Lillebror sover och Milton och jag myser i soffan framför Gladiatorerna. Tradition liksom. Och så mysigt! Som Milton precis sa: "Mamma, jag tycker om att vara här nere utan Dante". Jag häll med, för det är såklart något visst att få umgås med bara ett barn i taget, barnen (Milton iallafall) känner såklart likadant.
Nu snart sängen för mitt storbarn. Kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0