Måndagslista nr 257.

Hej på er!

Måndag igen, veckorna går SÅ fort!!
Idag är jag extra glad över att...

...min kusin med sambo var nere i helgen och hälsade på, så kul! Vi ses så väldigt sällan, så då blir det extra roligt när vi väl ses.

...måndagen har flutit på bra. Check, liksom. Skönt!

...det är en vecka närmare jul. Andra julen med två barn. Jag är så taggad. Det ska bli spännande att se vad Bebbe (japp Dante har många namn) tycker om Tomten. Jag har dessutom börjat handla  adventspresenter åt båda. Förra året var brevet från Tomten bara till Milton och likaså presenterna. I år kommer nog brevet vara riktat mest till Milton, men där kommer finnas presenter åt båda två. Som jag längtar! Milton också ;)

...vi idag ska ha julklappslotteri (på tal om julen liksom) med Marcus familj. Där får vi en av alla vuxna att handla julklapp åt. Så idag blir det visst våfflor till kvällsmat på bortaplan - fint!

...det är kamintider nu. Älskar det! Vårt lilla hus är totalt vidrigt varmt efter bara ett par pinnar, vilket är rätt trist eftersom jag älskar att elda. Men det ÄR trots allt kamintider och det, det älskar vi!

...jag är nyduschad, håret fönat och plattat. Det är rätt gött ändå, att ha det undan.

...att Milton och jag är så himla tighta nuförtiden. Älskar det så himla mycket! Han har alltid varit mycket mer pappig än mammig. Fram till sedan Dante föddes ungefär. Min teori kan vi ta en annan gång. Men just hans kommentar igår kändes som en vinst liksom:
Milton: Mamma du är fantastisk! Du är bäst i hela världen.
Marcus: Men jag då?
Milton: Du är också bra.

HAHAHAHAHA!! Som jag skrattade åt det, Marcus blev så snopen och jag high-five:ade Milton mentalt.


Nu sover visst resten av min familj. Jag tänkte joina dem och göra detsamma. Det kommer ju en dag imorgon också. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0