Tid tillsammans

Älskar sådana här veckor, när vi vinner tid att spendera tillsammans. Så värt!
Natten spenderade jag i vår extrasäng i barnrummet med Dante = rätt lite sömn med en rätt krasslig bebbe. 39,5-40 grader feber är rätt maffigt. Så jag tog sovmorgon, såklart.
Efter frukost tog Marcus sin Alba på promenad och sedan tog jag min Yda på promenad. Skönt att ta dem var för sig ibland.
Efteråt packade vi in barn och Dantes vagn i bil och körde ner till sjön. En liten, liten utflykt. Feber-Dante hängde bara i vagnen. Som vanligt utan ett ljud, men idag lite tröttare än vanligt. Storebror däremot, skulle visa oss det ena och det andra. Och vi skulle ta foto på honom lite överallt tydligen, haha.. Älskade!
Därför bjuder jag idag på bilder av honom, våran nästanfemåring!





Tänk va, en sådan där liten utflykt kan ge så mycket för själen. Och som kan ge så mycket för ett litet barn. 


Kommentarer
Camilla

Jösses vad stor han blivit "lille" Milton. Hälsa honom! 😀

2015-05-16 @ 14:52:53
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0