Mors Dag

Idag är det förvisso Miltons dag eftersom det var hans kalas. Men det är även alla mammors dag. Och mammor är ju himla bra, så det är klart att det ska firas. Min mamma är iaf den bästa. Och jag är så glad att jag ser att jag ärvt många av hennes mamma-gener, att jag fostrats till att bli den jag är. Mycket är hennes förtjänst. För som hon ställt upp. Och alltid satt min syster och mig i första rummet. Jag märker att jag nu gör samma för mina barn. Värt allt i världen.
Tack mamma, för att du är du!


Och i år känns det extra speciellt för mig med mors dag. Jag har i år två barn att vara mamma till. Två anledningar att vara lite extra tacksam över. Två helt fantastiska barn som gör mig hel.
Milton och Dante. De bästa jag vet.


Kommentarer
Anonym

Tack snälla du, det värmer ett modershjärta Puss

2015-06-25 @ 23:18:49
mamma

Tack snälla, det värmer ett modershjärta Puss

2015-06-25 @ 23:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0