Födelsedagspresenten

Ja denna vecka kretsar typ allt runt Miltons födelsedag. Jag menar, man fyller ju bara år en gång om året. Och man fyller ju bara fem år en gång i livet. Så det är ju inte så konstigt. Men åh, vad stort det är, för en liten att få fylla fem. Och för hans föräldrar, som snart varit mamma och pappa i fem år. Det är stort. Vårt älskade Snöre.

Och jo, vi hann! Födelsedagspresenten är på plats i trädgården och jag tror inte han har listat ut det, trots allt smusslande och gömmande i garaget den senaste veckan.
Här är den, hans (och i framtiden Dantes) alldeles egna Lillahus! För i Miltons värld heter det inte lekstuga, utan Lillahus.


Jag tror att vi imorgon har en rätt lycklig femåring. Nu ska jag förbereda det sista i för morgondagen, innan jag ska dyka isäng. Kram!


Kommentarer
Anonym

Så klart att ni kommer att ha! Så himla fin! Njut morgondagen:)
/SM

2015-05-28 @ 21:41:23
Mimi

Va fint huset blev !!!

Svar: Visst blev det? Imorgon åker brevlådan upp! Såååå fin ❤️❤️❤️
Fanny Lindborg

2015-05-28 @ 22:16:19
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0