Att tänka tillbaka

Idag för fyra år sedan, firade jag och min vän hennes födelsedag i Stockholm. Idag är en dag att tänka tillbaka på. Idag är det Jennies dag, men idag finns hon inte mer.
Fina Jennie. Det är inte klokt egentligen. Hur orättvist livet är.
Fotot togs där och då. En födelsedagsmorgon i Stockholm.



Idag är det tomt på ord. Milton kom ut och såg min ryggtavla i köket ikväll. Direkt frågade han om jag var ledsen. Och om jag var ledsen för Jennie som har dött. Kloka barn, tänk att det märks så tydligt. Och att han lägger märke till det.
Jag var ju det. Otroligt ledsen precis då. Oftast är jag ledsen inombords. Oftast släpper jag bara ut det när jag är helt själv. Som i bilen påväg hem från jobbet. Det har blivit Jennies stund liksom. Men ikväll grät jag öppet. Det gick inte att hålla tillbaka.


Kommentarer
Anonym

Fina vackra J. Så saknad ✨💛

2015-05-14 @ 09:40:08
Anki

Förstår din saknad <3
Så hårt o så orättvist livet kan vara ibland :´(
Kram

2015-05-16 @ 00:30:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0