Att spendera ett dygn själv med pojkarna

Ja alltså nu hade vi först mina föräldrar och min syster här på fika och sedan kom barnens farmor hit, planterade blommor i mina blomlådor och fikade så helt själv har jag i ärlighetens namn inte varit. Men nu är jag nog själv, tills Marcus kommer hem imorgon. Vilket jag bävar lite för; en natt själv. Milton är förvisso världens klippa och sover sig igenom allt. Men Dante för tillfället alltså. Inte kul.. Han har SÅ ont i munnen av tänderna som är pågång. Och så är han förkyld och har ögoninflammation = han sover knappt på nätterna. Stackaren. Och stackars oss.
Jag unnar verkligen Marcus en hel natts sömn. Jag önskar bara att jag också kunde få det ;)

Men åh vad det är mysigt med pojkarna. Milton är förvisso alltid fantastisk när vi är själva. Sällan konflikter och nu ikväll myser vi i soffan framför Gladiatorerna och med godis, så himla mysigt. Och Dante är, på dagarna, nöjd och go nästan jämt så det går bra.

Bjuder på denna bild, som för tillfället är min favoritbild. Milton med håret (haha..) som där är 14 månader. Dante med mycket mindre hår, 8 månader. Åh vad de är fina, mina två älskade små pojkar!



Nu börjar Gladitorerna igen, dags att avrunda! Kram


Kommentarer
Anonym

Vilka godingar !!!!!!/ mamma - mormor

2015-03-30 @ 17:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0