Milton x 3

Igår spenderade vi kvällen i Sökvesborg och mest på Killebom, typ nästan det roligaste Milton vet tror jag.
Och jag förevigade givetvis det, precis som alla år. Kolla här; 3 år överst till vänster, 4 år nederst till vänster. Och så igår högt upp i slänggungorna. Alltså hur stor har han inte blivit?! Min lilla stora unge, den härligaste och coolaste jag vet tror jag.



Ikväll är jag själv med barnen. Detta har resulterat i att jag varit mer aktiv än vad jag brukar vara, brukar av någon anledning bli så när Marcus inte är hemma, haha.. Undrar varför?
Huset städat, Yda klippt, slagit ihjäl säkert 40 flugor (örk?!), badat barnen eftersom vi var vid havet tidigare idag, somnat barnen och nu ska hästarna in. Sedan håller jag nog kväll.
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0