Sista semesterdagen...

...och vi gör bsolut ingenting. Har min bil på versktan sedan tidigare i morse och sedan gick jag och ladd mig när vi kom hem. Nu vilar Marcus en stund. sedan ska stallet fixas och ett däck ska iväg på lagning förhoppningsvis idag. Och så måste jag duscha. En riktig tråk-dag helt enkelt ;)
Dessutom ärr jag förkyld och ganska hes och orkar inte alls ta mig för att göra något ansträngande.

Marcus börjar jobba imorgon och börjar jobbet efter en lång ledighet med att åka till Stockholm och kommer hem först på söndag. Skitjobbigt, men så är det. Jag ska nog överleva.
Slut på sådana här lata dagar tillsammans :) 


MEN. Sedan tog vi tag i oss själva. Svirade om, odnade barnvakt ett par timmar och hamnade här, på bio. Härligt! Tycker om att spendera tid med Marcus. Det blir aldrig tråkigt.




Vi hörs, ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0