Rutiner, rutiner, rutiner...

Milton, Marcus och jag är riktiga rutin-knarkare. Vi älskar rutiner helt enkelt, kanske mest Milton och jag egentligen, Marcus är lite mer flytande. Milton har alltid gjort det. Dante, not so mycket, om vi säger så. Det är lite jobbigt faktiskt. Han är liksom mycket mer flytande. Å andra sidan mycket mer jämn i humöret, precis som Marcus.

Vet inte vilket av det jag egentligen föredrar. Jo, det är ju nog rutiner. Det underlättar livet många gånger. Även om en person med förkärlek till rutiner är svår eftersom det då kan vara svårt att ändra på det som implementerats, är ni med?

När Milton var sex månader somnade han samma tid varje kväll och vaknade ett par gånger varje natt för att äta. Dante försöker vi verkligen få att somna ungefär samma tid varje kväll och det går ju bättre och bättre. MEN han vaknar alltid efter en stund och då får vi lägga en lång stund till på att få honom att somna om. Det suger. Han blir ju trots allt ett halvår imorgon och nu vill jag ha tillbaka mina kvällar utan vakna barn (med undantag såklart för vissa kvällar såklart).

Det är tur att han är våldsamt söt, den där bebisen. Idag körde vi på zebra-inspirerad outfit på den där bebben.
Tipsar återigen (för visst har jag gjort det förr?!) om Maxis barnkläder! Himla bra priser, helt okej kvalitet och så himla fina många gånger. Dessa zebrabyxorna köpte jag åt Dante, såldes tillsammans med ett par svarta. Så två par för 99 kr. Well done, Maxi!!


Kram och fortsätt njut helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0