Plötsligt händer det

Ni vet sådana ögonblick där det bara sådär plötsligt händer. Det kan vara stora viktiga saker eller små och rätt obetydliga. Idag gällde det ett foto som jag tog på Milton. Jag älskar det. Han ville inte alls vara med på kört och skulle plötsligt gå därifrån när jag samtidigt tryckte på knappen. Och han fastnade på bild, lite suddig och med ett helt fantastiskt uttryck. Jag kan titta på fotot hur länge som helst. Han är så cool och fin, min fyraåring. Just nu odlar han längre hår, varför inte liksom. 



Nu sover han här intill mig. Min underbara och bestämda fyraåring. Men själv tänker jag smyga ut härifrån nu och unna mig lite lugn och ro i soffan, förhoppningsvis. Kram i kvällen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0