Nyår 2014-2015!

Alltås åh vilken mysig kväll vi hade igår. Vi åt jättetidigt och jag undrade hur vi skulle få tiden att gå till tolvslaget, speciellt eftersom vi lovade Milton att han fick vara uppe precis hur länge han ville. Men sedan körde han och jag ner till Miltons farmors jobb och önskade henne Gott Nytt År och efteråt stannade vi till en stund hos mina föräldrar och pratade (Milton och mormor spelade såklart hockeyspel, Miltons nya favoritgrej, haha). Sedan var ju klockan över halv elva innan vi var hemma och sista timmen gick fort.
För att bjussa på någon bild från kvällen får det bli denna, snodd från Marcus Facebook. Ni ser ju, väldigt enkelt igår ;)



Sista timmen innan tolvslaget gick fort och vi var alla fyra vakna vid tolvslaget. Pussades och kramades Gott Nytt År och Milton fascinerades av alla raketer. Dante hängde i min famn och vi var alla inomhus. Yda var som alltid väldigt rädd och då är det tryggast för henne att ha flocken samlad, med mycket ljud från oss och från tv'n etc. Lilla Loppan, en tuff dag för henne..
En nyår som inte var någon annan lik, väldigt oglittrig och väldigt lugn. Precis som vi ville ha den. Så den blev perfekt för oss i år.

Nu sover Milton. Dante lär få titta Beck med oss. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0