Tidiga julklappar !

Av två älskade, har jag fått förtidiga julklappar - älskar det! För ett par veckor sedan tackade min trotjänare till plattång för sig, kastade in handduken och önskade mig lycka till i mitt forsatta liv. Typiskt. Jag som är så lockig liksom.
Harvade vid ett tillfälle sagt till Marcus att jag önskade mig en ny, eftersom jag hade en känsla av att den gamle började ge upp. Det hade han visst tagit fasta på och köpt mig en ny, ljuvlig sak. En rosa-bandet-plattång från Ghd och jag älskar den!! Så underbart av honom, att tänka så. Han vet hur viktigt det är för mig, att bidra med det jag kan till olika organisationer etc. ochbjust Cancerfonder står mig såklart nära.



Och så igår tittade min mamma hitom, med en förtidig julklapp till mig och jag blev SÅ överraskad och trodde väl aldrig att sen där lilla kartongen kunde innehålla det den gjorde - en Nordic Light, white. Jag älskar den och blev så himla glad!! Ljusen brinner så fint här i ljusstaken <3



Tack älskade ni! Vad jag är glad i er!! Givetvis inte för paketerna - det är jag ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0