Fotboll

Storbarnet fick äntligen börja på fotboll, som han har längtar och han var så pepp! Och det var verkligen jätteroligt, han älskade det!
Efteråt satt han och tittade när de stora barnen spelade match. En dag, Milton, är det kanske din tur...


Och den där vinnarskallen alltså. När vi skulle köra ner till fotbollen frågade Milton vi: "Mamma, kan mm vinna en pokal eller?". Alltså, han kommer bli något stort någon dag. Kom ihå var ni läste det först.
Oavsett vilket så är det ju verkligen en skatt att hitta en idrott att älska. Jag har alltid haft hästarna att luta mig mot och att älska. Jag hoppas mina barn finner samma kärlek och tillhörighet i någon form av idrott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0