Sömn, tack..

Åh. Vår bebis sover inget om nätterna just nu typ. Vi är så trötta, han och hans båda föräldrar. Tur att Milton ändå är vår klippa och sover sig igenom allt.
Dessa tänder alltså, han har så ont. Och blir förkyld och kladdig i ögonen av det. Så nä. Just nu går vi på knäna. Försöker sova i omgångar, men blir såklart väckta ändå av hans skrikande, plutten. Tack gode gud för kort arbetsvecka denna veckan, vi behöver ta igen lite sömn. Om någon vill ge mig födelsedagspresent på måndag när jag fyller år? Det är helt okej! Ge mig barnvakt och en (eller två?!) nätters ostörd sömn. Halleluja för det. Det är nog det enda jag önskar mig ;)

Det går också bra med en bukett ranunkler om dessa fortfarande säljs. Annars fungerar tulpaner eller påskliljor utmärkt.


Fast helst sömn. Allra helst sömn.
Kram och hej!


Kommentarer
Alexandra

Du får gärna sova här i helgen jag har inga barn hemma så här är ledigt. Du kan få nyckel så kan ni ta vras en dag å sova 😉 jag jobbar kväll nämligen å har lånat ut mina ungar.

2015-04-01 @ 13:43:58
Camilla

Usch och fy för att inte få sova! Stor kram 🌷💐

2015-04-01 @ 17:30:34
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0