Dante nio månader

I lördags var det ju inte bara barnledigt. Vi gratulerade också våran bebbe på hans niomånadersdag. Och så gratulerade vi oss andra tre till att ha gett Dante en så jäkla bra start i livet och att vi lyckats få en så himla go och glad Sparv.
Tio minuter gammal vs nio månader och tio minuter gammal. Tänk vad fort det går!



Jag har även en på pappan! En timme efter snittet och så en från i lördags. Hahaha.. Det är tufft att vara nyförlöst, om en säger så ;)


Och såhär såg jag ut då för lite drygt nio månader. Samma vecka som snittet!
Tänk att vår bebis har funnits lika länge utanför magen som han bakades där innanför. Det är rätt ofattbart. Vilken utveckling egentligen, först där inne och sedan utanför.



Tänk att han ändå rätt snart fyller ett år. Det är ju bara ett kvartal dit! Och Milton fyller fem (?!?!?!) år om en månad. Jag mår illa nästan när jag tänker på hur fort det går. Det är så överväldigande. Tänk va, två så fina fantastiska barn att älska. 


Kommentarer
Mimi

<3 <3 <3

2015-04-27 @ 10:26:22
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0