Ska det inte bli ljust idag?

Jag satt och åt frukost 09,40 idag och det var fortfarande ganska mörkt ute! Alltså inte riktigt lika mörkt som på bilden, för den luras nog en del, men heller inte ljust liksom. Sådär höstmörkt som det kan vara vissa dagar.
Jag älskar det! Förstå hur mysigt! En mugg varmt te med honung, tända ljus och lite småmörkt ute.
 


Det blev vab idag. Halvvägs ner till dagis tog Milton och jag ett gemensamt beslut om att det nog var bäst. Han fick sin krupphosta i morse och blev sedan jättehes. Nu är han som vanligt igen, men det var nog ändå ett klokt beslut. Tempot är aningen lugnare hemma, än på dagis. Dante sover och Milton myser framför en film, så jag har passat på att jobba och hängt tvätt. Nu ska jag fortsätta jobba, innan lillebror vaknar. Det gäller att passa på!
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0