Dantes dopdag

Så. Nu kan vi sätta punkt för denna smått tokiga vecka och avslutade veckan med vår yngstes barndop. En fin tillställning i kyrkan, följt av ett rökfyllt församlingshem (hjälp!), vädring, smörgåstårta, pannacotta, småkakor, paketöppning tillsammans med två fyraåringar och en hel drös kramar. Så många fina människor som kom och gjorde Dantes dop så fint.

Bjuder på bilder en annan dag. Jag är så trött nu att jag knappt vet vem jag är. Men denna bara måste jag visa er. Tavlan som min syster gjorde till Dante. Den är så fantastisk och jag kan inte se mig mätt på den.



Nu, sova. Godnatt!


Kommentarer
Anonym

Underbar!! Heja Mimi:) Och fina namn han fått, lillgossen:)

2014-10-27 @ 20:47:18
Anki

Åh, vilken helt underbar tavla <3

2014-10-28 @ 01:55:16
Anki

Åh, vilken helt underbar tavla <3 Vilket fint minne för Dante o så bra gjord!

2014-10-28 @ 01:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0