Tid till familjen

Hej fredag, hej solen, hej snart ledighet tillsammans!
Aaaaaahh, snart är det ju helg igen, skönt :) Jag får aldrig nog av just det, ledighet tillsammans allihop. Det är som en drog och den blir bara värre och värre. Jag har så mycket egentid i veckorna att det nog är därför jag alltid älskar ledigheten tillsammans.
 
 
Mitt lilla fina Snöre. Världens bästa. Han är nog som jag, älskar ledigheten lika mycket. Älskar att vara hemma.
Ikväll vankas grillat i svärföräldrarnas husvagn. Imorgon kalas för siste man i gänget, Gurra. Allas våran lillebror!
På söndag förmodligen trädgårdsmässa med mamma.
Vi blir alltid ganska uppbokade på helgerna, så mycket vi vill hinna göra. Lite dumt för det blir sällan så mycket ledighet som vi skulle behöva. Men imorgon på dagen ska vi bara vara tror jag, alla tre. Göra precis det vi vill och känner för. Förhoppningsvis ;)
 
Från det ena till det andra. Nu sitter jag vid min nya fina arbetsplats och myser, superfint är här. Så ljust och fräscht det blev, tänk vad färg kan göra! På spotify hörs Kent, frukosten är intagen. Djuren är utfodrade, hästarna i hagen. Jobb en timme till, sedan lunch. Farmors kålpudding, mmmmmmm...! Bland det bästa jag vet!
 
Vi hörs, stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0