Min arbetshörna.. Igen!

Ja men det tar sig liksom och det måste uppdateras!
Det som saknas nu är lite trevligt väggpynt av något slag, en arbetsstol och så en skärm. Men allt utom väggpyntet får nog vänta lite, en ekonomisk fråga helt enkelt ;)
 
Såhär ser det i alla fall ut i nuläget. Igår var jag en sväng på stan och införskaffade tangentmord och en mus. Skönt att slippa sitta vid laptop alltid, skönare arbetsställning helt enkelt och det behöver jag.
 
 
 
Dags att fortsätta jobba, fredagar innebär alltid mycket jobb för mig. Dessutom ville jag så gärna hämta Milton tidigare idag, men det vet i tusan om jag hinner. Inte för att originaltiden 15,00 är speciellt sent, men Snöret är saknat och jag ville hitta på något i eftermiddag, bara han och jag.
Dags att sluta, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0