Milton fyllde ju fyra häromdagen

Och vi hade såklart kalas! Vi har ju dessutom en fantastisk festlokal tillika lastbilsgarage där examensfest, 25-årsfest, kräftskivor, kalas och snart student firas. Vi älskar vårt garage!!

Såhär såg det ut en stund innan, Milton väntade och väntade och väntade...
Ni ser väggen va? Två av väggarna är målade med stora konstverk, helt täckta och så häftiga!



Det var perfekt väder för Miltons kalas där så vi dukade långbord och fixade med ballonger innan alla kom. Barnen kunde vara ute och leka bäst de ville och vi andra fick tid och möjlighet att sitta ner och prata och umgås.
Milton fick så mycket fint i sina paket och var himla nöjd över tårtan jag ordnat (Blixten-bilen uppe på tårtan är beställd, tårtan gjorde jag). Och alla gäster var nog rörande överens om att det var perfekt med kalas där ute. Att sitta ute och inne på samma gång liksom.

Älskade barnet när vi sjöng för honom. Han är bra fin, min Milton.

I tårtan hade jag päronmousse och kolagrädde. Spacklad med grädde och sedan marsmallowsfondant färgat grönt som lock. Bilen är av sockerpasta och ätbar färg.

Alla dessa fina saker som fanns i paketen - kan tro vi hade en nöjd kille efteråt (som redan längtar efter att fylla fem år!).



Hoppas allt är väl med er. Redan söndag imorgon. Denna långledighet går alldeles för fort.. Snart måndag igen.
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0