Måndagsjobb!

Åååååhh vad jag är trött i huvudet nu!! Samtidigt är det ju såhär jag älskar att ha mina arbetsdagar  Under förmiddagen har jag hunnit med två möten med tre mil mellan varandra = en del körning också. Där mellan (och under bilturen mellan) har jag hunnit med att ringa försäkringskassan, skatteverket, Trygg Hansa, en ekonomiavdelning, min bank och Miltons dagiskompis mamma, phuuuu! Jag har ont i örat efter headsetet 
Efteråt lunch med Marcus på stan och nu sitter jag vid datorn och jobbar det sista innan Milton (äntligen....!) ska hem.
Älskar verkligen sådana här upptagna dagar, haha.. Samtidigt är det väl tur att varje dag inte är sådan för jag känner mig rent vimmelkantig - jag är inte van vid detta.
Just de där känslan av att avverka mycket, få mycket gjort och bocka av från att-göra-listan, den känslan är så härlig. Jag älskar den.
Det enda jag skulle önska är en annan bil, hahaha.. Att ligga och köra med bilen jag har idag är sådär faktiskt. Snart kommer det ske en förrändring där dock och DET längtar jag till. Men det dröjer ändå ett tag till dessvärre, men den som väntar på något gott...
 
Dags att sätta fart, stänga ner och hämta hem mitt älskade Snöre från dagis. Åååååhh vad jag har saknat honom.
Kram på er, vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0