Ledig fredag

Jag har förvisso jobbat lite, men mest har vi varit lediga tillsammans alla tre.
Först fyraårskontroll, så himla kul! Älskar att se Miltons framsteg och utveckling.

Men i eftermiddags gjorde vi något som vi alla längtat så mycket efter - bad på frillan! Eller okej, killarna badade och jag tittade mest på ;)
Milton är ingen tuffing precis och behöver övertalas ibland. Eller som idag helt sonika lyftas ner i bassängen för vi visste ju att han skulle älska det, bara det att han inte vågar försöka.
Givetvis hade vi rätt. Barnet älskade det!
Stolt som en tupp simmade han hundsim i hela den stora bassängen med en pappa som simmade bakom och höll koll (<--- och en mamma ståendes vid kanten och var skitnervös då hon inte gillar vatten så mycket som hon önskar...). Milton tjatade mest på sin pappa "Men kan du sluta simma efter mig, pappa? Jag kan faktiskt simma själv" och så fortsatte han med sitt hundsim iförd blå badring och rosa armpuffar. Goding!


En imponerad son ;)



Sedan var vi så trötta att ögonen gick i kors. Marcus somnar som vanligt som en klubbad säl. Milton och jag hamnar i någon form av övertrötthetsmood och tar ungefär två år på oss att somna. Milton somnade efter drygt en timme. Jag har inte somnat än och verkar inte göra det än på en bra stund. Blir så trött på mig själv..

Jaja, dags att försöka igen dårå. Kram och godnatt förhoppningsvis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0