Färdigmålat!

Ja, nu är taket, taklister och fönstret färdigmålat - det gick fort!! Min rygg värker något grymt, men Marcus tog sista varvet själv idag så jag slapp, phuu.. Tack gode gud!
Men vad skönt det är nu efteråt, så galet härligt! I dagarna blir det förhoppningsvis nya skrivbord, en arbetsstol till mig, upp med ny taklampa och upp med tangentbord, datormus och skärm till mig - allt för en bättre arbetsställning vilket jag nu verkligen behöver. Det kommer bli SÅ bra!
Här i denna stökiga hörna blir min arbetsplats snart :)


Ja här ser ni ju hur mörkt, trist och gult det var tidigare. Nästa steg är just denna mörka passage till Miltons rum (som ligger bakom mig, från där bilden är tagen). Sist ut är vårt sovrum, sedan är taken klara!


Kommer ett nytt inlägg här ikväll. Måste berätta om vår eftermiddag! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0