Vecka 20

I tisdags gick vi in i 20 fulla veckor och det betyder att det är dags för magen-varje-vecka-inlägg. Ja, egentligen skulle ju detta inlägg publiceras då och inte idag, men jaja.. Bilderna är i alla fall tagna i tisdags, så de ljuger inte ;)
 
Denna gång blir det nog mest från sidorna, det är trevligast helt enkelt. Och så är det ju roligast, det är ju så skillnaden syns. Dessutom är inte min mage vad den en gång har varit, så jag besparar er den synen (och jag skulle inte känna mig helt bekväm med att visa den.
 
Så, vecka 20 - here we go! Halvvägs!!
 
 
 
 
 
Jämförelsebilden för denna vecka har ni ju redan sett, men jag bjuder på den igen :)
Milton till vänster och nu då till höger.
 
 
 
Kram och godnatt!


Kommentarer
Emilia

Så fint 😊😊

Svar: Tack!
Fanny Lindborg

2014-03-24 @ 08:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0