Jag unnar mig!

Åååååhh! Jag älskar att unna mig! Det behöver ju inte vara så avancerat. Men idag har inte humöret varit på topp, Marcus skulle iväg och träna ikväll och Milton somnar ju. Och den här torsdagen behövde livas upp helt enkelt, vad passar då bättre än att unna sig något?
 
Ikväll blev det bröd stekt i olja och vitlök, räkor, rom, gräddfil och rödlök. MUMS vad gott! Det behöver ju inte vara mer avancerat än så. Har dessutom förberett så där är vars en liten tallrik till Marcus och mig nu när han kommer hem från träningen. Tyckte vi behövde det :) (så dumt att bilderna blir så stora från Instagram, men det får ni ta)
 
 
 
Nu ska jag invänta den andra halvan.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0