En busy måndag

I förmiddags var jag på möte, härligt att komma hemifrån en sväng då och då :) Ett fantastiskt roligt möte och vi fick en hel del gjort :) Sedan är det snabbt hem, dra igång datorn igen och sedan jobba, jobba, jobba och äta något mellan varven.
Om två timmar ska Snöret hem från dagis. Till dess är det ännu mer jobb som väntar mig. Hästarna skulle behöva lunch = jag måste först öppna en ny höbal.
Stallet får jag och Milton försöka göra i eftermiddag. Marcus är nämligen inte hemma förrän senare ikväll, tyvärr. Varför jag sitter här och skriver? För att jag behövde en liten paus från jobbandet helt enkelt.
 
Vi hörs senare, måste återgå! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0