Att jobba inomhus när solen skiner utomhus

Alltså det är ju egentligen inte fy skam, det heller. Jag kan ju jobba utomhus lite också, skulle ändå behöva ta med mig kameran ut och ta lite nya bilder åt jobb.
Men att sitta inne och titta ut på solskenet, det kan ju få vem som helst lite mer lycklig. Idag har jag en huvudvärksdag och en lite not-in-the-mood-dag så nog behövs solen lite extra då :)
 
Hundarna har tittat lite snett på mig och undrat om det inte är dags att gå ut snart. Nog har de rätt alltid. Hästarna behöver dessutom lunch så det är väl dags att resa sig och gå ut en kort sväng.
 
Det tråkiga är ju med solen, som lyser in att jag ser all hundhår som ligger som ett extra lager över golvet. Och hus smutsiga fönsterna är igen. Usch och fy! Fönsterna får vänta, men golven får väl dammsugas inom de närmaste timmarna. Och kanske ikväll igen, haha.. Alba fäller så mycket, jag har faktiskt aldrig varit med om något liknande - helt galet!!
 
 
Nej, dags att sätta fart,
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0