Att bo galet vackert

Jag är ju ett fan av alla årstider. Och vid varje årstid så tänker jag att denna nog ändå är min favorit. Och så är det ju, på ett eller annat vis är ju varenda årstid just min favorit. Och det är verkligen härligt att känna så!
Jag menar, kolla in körsbärsträdet i hagen utanför vårt hus. Hur vackert är det inte? Mängder av små blommor och de doftar helt fantastiskt. Jag blir totalt tagen!
 
 
 
Inomhus är vi för tillfället inte så inspirerande, haha.. Såhär såg det ut typ hela eftermiddagen; en kombination av vab och jobb; Milton hängande på armen och datorn med jobb i knät, vad gör man? Jo man försöker och gör så gott man kan helt enkelt.
 
 
Nu sover Snöret och Marcus är iväg en sväng. Själv ska jag nog göra mig en mugg med te och honung, allt för att lindra min ömma hals. Sedan får det vara nog med jobb och datorsittande idag.
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0