Att börja veckorna med vab

Alltså detta börjar bli lite trist, känns som att jag alltid börjar veckorna med vab, Snöret är krassligt igen. Eller var *peppar peppar*, något som började i söndags och höll i sig igår. I morse började det vända och under dagen har han varit oförskämt pigg - förhoppningsvis dagis imorgon. Denna gång "bara" förkyldning, men det räcker.
 
Meckigt är det i alla fall och jag/vi känner oss som sådär bra föräldrar.. I måndags förmiddag barnvakt för ultraljud som vi givetvis båda ville vara med på. Igår barnvakt för att jag hade ett viktigt möte att åka iväg på och Marcus hade något viktigt på jobbet i förmiddags han också. Annars har jag vabbat båda dagarna och Marcus tog lite vab idag. Och jobbat lite när det passat. Meckigt är det i alla fall. Även om Milton är världens enklaste, så kräver han ju sitt givetvis. Och när man är sjuk så ska man få extra ompyssling, så är det bara. Det hör liksom till :)
 
Såhär såg jag ut när jag for på möte igår; byxorna köpte jag i Ullared - världens skönaste!! Sedan gravidlinne och en, för närvarande, för liten kavaj. Härligt att få klä upp mig lite ibland, även till vardags :)
 
 
 
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0