Välkommen Dante!

Nu är han här och, precis som vi visste men valde att hålla hemligt, fick vi en son till - till vår stora glädje!
 
Och så fin han är, våran Dante. Världens finaste alla kategorier. Precis som storebror. Imorgon åker vi hem från BB, Dante och jag. Till de andra killarna. Milton är bra saknad nu och jag tror det är ganska ömsesidigt.
Milton var här och hälsade på på BB igår. Han var SÅ fin med sin lillebror!
 


Marcus är ju lite blandad här och sov på BB första natten, åkte hem igår, hämtade Milton, åkte in här och hälsade på med Milton, åkte hem och sov hemma, lämnade Milton hos mormor och morfar idag och har spenderat dagen här, åker sedan hem och hämtar Milton, sover hemma och sedan kommer de hit och hämtar Dante och mig imorgon. Phuuu!
Och jag då? Ja nej jag mår alldeles förträffligt faktiskt. Mycket bättre än vad jag trodde jag skulle göra. Lite av en toppen-patient känner jag mig som, av personalens beröm att döma i alla fall ;) Jag är ovanligt rörlig och "igång" efter ett snitt, har jag fått höra. Det känns ju bra och jag känner mig ändå ganska pigg trots ett så pass stort ingrepp. Jag har nog relativt hög smärttröskel tror jag och är seg som person, reder mig själv liksom. Det gör säkert sitt till.
Det är nätterna som är lite jobbiga, att hoppa upp och ner från sängen, att vända och vrida mig i sängen och att gå från liggande till sittande och tillbaka igen. Det är anledningen till att jag stannar en natt till, för här kan jag ju hissa och sänka sängen åt alla håll och kanter och har dessutom handtag att ta tag i, som hjälp. Det finns ju inte hemma. Så det är anledningen till att jag stannar en natt till, annars hade jag fått åka hem idag om jag velat.
 
I alla fall. Bild på godingen. Den där Dante alltså. Fantastisk! Första riktiga outfiten på.
 


Nu ska vi mysa vidare. Kram!


Kommentarer
Lina

Grattis igen till nästa lilla underverk! :)

Svar: Tack fina du!!
Fanny Lindborg

2014-07-27 @ 17:32:24
Mimi

Så fina de är längtar tills jag får träffa er syrran ❤️❤️❤️

2014-07-27 @ 18:57:59
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se
Anonym

Åhhh, stort, stort grattis!!! NJUT!

2014-07-27 @ 20:18:06
Emilia

Å så underbart ! Stort grattis till Er föräldrar och till Milton storebror 😀kram

2014-07-27 @ 21:59:06
Camilla

Än en gång STORT grattis!

2014-07-29 @ 10:37:18
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0