Slappardagar

Ja jag vet inte vad jag ska skriva, hahaha ;) Vi gör egentligen inte mycket om dagarna, men istället för att få ångest och tycka det är jobbigt så stänger jag av de känslorna och tänker att detta nog har varit välbehövligt. Idag har jag förvisso jobbat några timmar. Sedan hade vi vänner med bebis här, vi gick på promenad, fikade och hade det mysigt i ett par timmar. Ikväll hjälpte killarna mig med stallet, vilket var en himla tur, för jag trillade så jäkla illa över en lastpall. Känner mig rent mörbultad nu, framför allt vänster smalben och höger knä. Marcus tycker jag är gnällig, haha.. Hyggligt ;( Själv tycker jag att jag ändå har en ganska så hög smärttröskel så detta måste ändå göra galet ont..

Det är fler än vi människor som slappar. Mest slappar nog katten om dagarna. Såhär låg han på soffan bredvid mig när jag jobbade och killarna var iväg i förmiddags. Goa fina Vilse. Så älskad!


Och jodå, vår stjärna åkte ner på nyårsafton i detta fönster då den gick (ännu mer) sönder, så fina lampan fick flytta tillbaka efter sin julledighet. Några dagar till får resten av hemmet vara julpyntat dock :)

Nu chips och film, det är jag och min ömma kropp värd. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0