Det där med att få skämmas...

...men ändå kunna bjuda p sitt misstag ;)
I tisdags var vi då färdiga för vardagen, steg upp i god tid och allt var förberett. Tillslut kom vi då iväg till dagis, även om Milton inte alls var pepp på det utan hellre ville vara hemma.
Väl där visar det sig att det är stängt. Studiedag. Där inne sitter pedagoger från tre förskolor och lyssnar på en föreläsning. Japp jag skämdes. Jättemycket!
Milton blev hur lycklig som helst över att få åka hem idag och "jobba" med mig. Det är ju tur att jag har ett sådant jobb som jag har, vid sådana här oplanerade händelser.
 
Jaja, jag bjuder på den! Hoppas pedagogerna fick sig ett gott skratt och att vi förgyllde deras dag, det unnar jag verkligen dem allesammans, hahaha!
 
Och allt vi hade packat med oss? Det fick ligga kvar i bilen till dagen efter ;)
 
 
 
Men nu är det snart helg igen, ännu mer ledighet!
Ha det gott, vi hörs! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0