Vabruari

Japp nu börjar det. Vi som klarat oss från sjukor hela läsåret avslutade januari med att lillSnöret åkte på magsjuka i fredags, usch och fy, stackars liten. Vi får väl se hur det blir för oss andra, men än så länge är vi friska *peppar peppar*. Imorgon är det jag som vobbar ( = jobbar och vabbar samtidigt), så får vi se om det räcker med imorgon, annars får Marcus stötta upp på tisdag.
Februari är väl den månad på året där föräldrar tar ut mest VAB, en riktig sjukmånad helt enkelt. Det är ju en himla tur att denna månad är årets kortaste månad, så sett.
Själv ska jag nu köra till Maxi och bunkra upp med proviant åt oss alla, det känns välbehövligt och kylen plus skafferiet ekar lite halvtomt för tillfället :)
 
Marcus städar = sanerar hemmet och jag har precis jobbat lite. Så är det att driva eget, det finns sällan helt lediga dagar ;)
Ha det fint, vi hörs. Håll en tumme att vi nu slipper magsjukor, jag hoppas ni också gör det.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0