Måndagslista nr 171

Hej på er!
Tänkte vara förutseende och delge er min Måndagslista tidigt idag så det verkligen blir av på rätt dag :)
 
---
 
Och ändå hann jag inte göra klart min lista under dagen, hahaha..
 
Men idag är jag lite extra glad över att...
 
...det är vår i luften!! Vintergäck och snödroppar i rabatterna och grön som tittar upp lite här och där. Åååååhh vilken härlig tid det är nu!!
 
...vi fick rensat i källaren igår och fick upp hyllor längs med en hel vägg = inga mer saker på källargolvet, tummen upp!
 
...vi har haft en superfin helg. Först Alla hjärtans Dag som firades på absolut bästa sätt. Sedan middag hos fina vänner i lördags, en så jädrans trevlig kväll alltså :D
 
...jag lagade så himla god mat igår. Nu är jag inte direkt lycklig över att Marcus hund (<--- väldigt noga, det där, efter sådana här incidenter.....) åt upp ett helt kilo kyckling för oss. Så Marcus fick handla ny, tina kvickt och sedan kunde jag laga en riktigt god middag, det blev verkligen såååå gott! Med inspiration från min pappa :)
 
...att jag saknar Milton så fort han inte är i närheten. Just nu är jag inne i en sådan period att jag saknar honom så fort han inte är i samma rum som mig. En ljuvlig känsla! Andra perioder är jag nästan tacksam så fort han somnar på kvällen, för då slipper jag vara mamma ett tag, haha.. Det är verkligen härligt att känna som nu, vi är så väl synkade han och jag, skrattar åt exakt samma saker och har bara det sådär lätt och roligt tillsammans. Varje kväll (under dessa perioderna) skulle jag lätt kunna gå upp och väcka honom så fort han har somnat. Givetvis skulle jag aldrig få för mig att göra det då jag är ganska säker på att jag skulle ångra mig fort ;) men åååhh vad jag saknar mitt Snöre!
 
 
Detta får helt enkelt avsluta min lista för veckan. Nu ska vi kolla ännu ett avsnitt av SoA, som vi faktiskt aldrig tidigare har följt. Jag älskar serier, men kan liksom inte se för många på en gång.
Kram på er!


Kommentarer
Alle

Ja kvällarna är heliga men den tiden ör förbi just nu. Nu har jag en liten bebis som absolut bara vill vara i mammas famn. Är så skönt när man haft en aktiv och rolig dag med sina barn å de somnar gott på kvällen. Nelly är en liten mysis men kan bli lite mycket då hon inte vill ligga själv. Men jag njuter för fullt de växer upp så fort.

Svar: Tur att det vänder och att de blir större, rätt som det är :) Då kanske man rent av saknar det som är nu. Kram
Fanny Lindborg

2014-02-17 @ 22:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0