Två veckor

Igår blev Dante hela två veckor gammal. Om tiden gick fort under graviditeten, så går den ännu fortare nu!
Dante är fantastisk. Att få dela mitt liv med två så fina barn är verkligen det största.
 
 
 
Just nu tänkte jag gå i dvala en timme. Eller två. Jag är så otroligt trött. Dante är en ganska lugn kille, men mest vaken på nätterna, så även jag då såklart. Skillnaden då mellan att vara två veckor gammal och att vara 27 år gammal är ju att Dante sover på dagarna när han vill. Det gör inte jag. Därför tänkte jag göra det nu, för en gångs skull :)
 

Fotona är tagna av Marcus syster. Så himla fina! Exakt foton i min smak!
Nu, sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0