Vecka 22

Japp, igår 22 fulla veckor. Jag har nog sjukt dålig koll, trodde jag var en vecka längre framåt än vad jag är. Blir helt förvirrad av hur en ska räkna, men jag räknar fulla veckor (så idag, enligt det andra sättet är jag ju idag i vecka 23 va? 23+0 igår, detta borde jag kunna..).
 
I alla fall, vecka 22-bilderna coming up!
MEN nu har jag tydligen stora problem att ladda upp bilderna, suck..
Bjuder på denna så länge, ur Miltons synvinkel ungefär ;) Lite härlig på något vis. Som en liten, krackelerad medicinboll ungefär.
 
 
Lovar att återkomma med bilderna imorgon.
Kram och godnatt!


Kommentarer
Lina

23+0 är ju 23 fulla veckor och man kan då säga att du är v24 om man vill det :)

Svar: Ah, tack! Ja, du ser ju - noll koll ;)Stor kram <3
Fanny Lindborg

2014-04-03 @ 20:36:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0