Vecka 22, på riktigt!

Nu ska vi se, nu ska det fungera!
 
Sidobildera först.
 
 
Och så jämförelsebilden med Miltonmagen, veckans roligaste bild enligt mig :D
Milton är den mörka vänstra bilden. Miltonmagen har liksom kommit ifatt, storleksmässigt denna vecka. I bild upplevs den dessutom större tycker jag, håller ni med? Jag minns att Miltonmagen i denna vecka var relativt hård och "gravidig", det är inte denna magen, haha.. Som sagt, jag är inte alls lika fit nu som för fyra år sedan dessvärre. Men äsch, det får jag väl ta en annan gång, bli fit igen.
 
 
 
Tycker ni det är roligt att se dessa bilder, eller det är kanske mest jag själv som tycker det? Ser ju på statistiken att många fler är här inne och kikar nu, än innan jag outade min graviditet, ett populärt ämne minsann ;)
 
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0