Skitdag

Sömnbristen vi alla har lidit av under några veckor har nog kommit ifatt mig nu. Kort stubin, jobbstress och vab hela veckan (minus en dag som Marcus tog) har nog tagit ut sin rätt lite. Lägg där på järnbrist och blodsockerfall titt som tätt för min del, suck ;)
Men å andra sidan kunde allt varit mycket värre. Så rätt tacksam är jag trots allt.
I tisdags var det inte mycket med mitt älskade Snöre. Halsfluss och sömnbrist = efter ett besök hos doktorn, första intaget at penicillin och så en glass, så sov han bort hela dagen.


Och så blir han sådär tunn och "liten" när han är sjuk. Älskade lilla barnet.


Sedan har det i alla fall gått åt rätt håll för hans del. Igår var vi ute och grejade lite, men mest lekte och gungade.
Idag har inte varit en fullt lika härlig dag, även om den slutade till det bättre.
Snart sover Snöret och efter det ska jag gå ut, ta in hästarna och terapigräva lite.

Kram, vi hörs senare


Kommentarer
Camilla

Krya på dig Milton

2014-04-19 @ 15:29:39
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0