Måndagslista nr 178

Hej vänner!
Ny lista äntligen. För idag är jag extra göad över att...
 
...förra veckan är över. Vilken jäkla skitvecka.
 
...min födelsedag igår blev himla trevlig :) Började med att killarna var uppe tidigt och sedan kom upp och väckte mig med skönsång, nybakade scones, te, paket och en flagga på bricka. Under förmiddagen röjde vi och fick ordning på allt inför kalaset. Kalaset i sig var redan klockan 12 och var ju precis så lugnt och skönt som jag tänkt mig. Efter kalaset somnade jag på soffan ett par timmar medan killarna grejade med annat och resten av eftermiddagen och kvällen gick i lugnets tecken. Perfekt helt enkelt! Att fira att en fyller 27 år, känns mest överskattat. Det enda som är roligt är att bli lite extra uppassad, men framför allt att få träffa den närmaste familjen och släkten <3
 
...mina två hästar är så jäkla fina, fantastiska och kärleksfulla. De ger så mycket tillbaka, bara genom att finnas. Mycket mer behövs liksom inte. Jag känner mig mer och mer tacksam och ödmjuk gentemot dem och deras sällskap. Jag har alltid kännt stor respekt mot mina hästar, men tidigare var det liksom många gånger ett nödvändigt ont, att jag var tvungen att gå ut och hämta Armani för att rida, passa en tid till träning eller vad det nu kunde vara. Nu är det lätt att bara gå ut och bara vara nära. Det kommer man långt med.
 
 
 
...det nu är en ny vecka och den kan bara bli bättre än förra! Dessutom är jag ett år äldre och ett år klokare, visst är det så? ;)
 
Detta får avsluta listan. Kram på er!


Kommentarer
Anonym

Så mysig bild:)

2014-04-08 @ 21:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0