Sjuk liten valp

Japp. Alba är sjuk. Jättedålig till och med :( Mattehjärtat har inte gjort såhär ont på väldigt länge, som när jag idag fick lämna kvar henne där på djursjukhuset, min lilla valp....
Rent uttorkad är hon efter all kräk och diarré så hon fick stanna och få dropp. Och så hoppas jag såklart att de hittar vad som fattas henne.

Det har inte varit mycket ork i den annars mycket energiska valpen. Istället har hon bara sovit hela dagen. Till och med hos veterinären låg hon mest och tryckte under stolen jag satt på :( Trots att det är så himla roligt när folk kommer in i undersökningsrummet, så var det mer än vad Alba orkade med idag...

Älskade lilla valp. Så himla saknad nu och jag hoppas så innerligt att hon får komma hem imorgon <3



Kommentarer
Anonym

Usch, gör ju så ont i en när de inte mår bra, inte är sitt vanliga jag:(
Hoppas det inte är något allvarligt!

2013-09-07 @ 09:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0