Måndagslista nr 152

Men hej på er!
Ett halvt ofrivilligt blogguppehåll. Har haft massor av annat att lägga min tid och energi på, både bra och mindre bra saker. Därför bjuder jag på, hör och häpna, en Måndagslista i tid och med bilder - kryss i taket ;)
Idag är jag lite extra glad över att...
 
...vi har haft en toppenhelg! I lördags hängde Milton och jag mest utomhus med vänner här bland deras får och avslutade med att grilla korv en bit upp i hagen, så toppen! Godingarna innan korvgrillning, haha..
 
 
...igår var på kalas för vårt gudbarn Max, som fyllde 4 år. Inte ett enda foto tog jag, skit också... Men vi hade det så himla mysigt och kul! Min extrafamilj <3
 
...Alba är bättre. Tredje gången gillt hoppas vi på nu då och att hon slipper vara mer sjuk nu, suck.. Andra urinvägsinfektionen åkte hon på i fredags, så den kvällen spenderade jag inne på djursjukhuset, suck! Hon har dock varit pigg och glad, ätit bra och svarat bra på medicinen, tummen upp åt vår galna "schäfer", hahaha!
 
 
...vi igår var inom Rusta och köpte den där ombloggade mattan, jag skrev om härom dagen (tror jag?). Billig och så himla snygg, gillar den så mycket!! Igår när jag ganska sent kom in från stallet, hade Marcus städat, tänt ljus och lagt ut den nya mattan, därför var det så mörkt när jag skulle fota den så kvaliteten på fotot är ju ingen höjdare ;) Det får ni leva med, ni ser ju hur mattan ser ut i alla fall.
 
 
 
...det är höst. Vi har en kamin. Det är kallt ute. Vi kan elda! Jag älskar det!
 
...jag jobbar hemifrån. Det underlättar så otroligt mycket i vår vardag, med mig hemma. Hästar som ska ut och sedan ha lunch = jag fixar. En styck valp som behöver gå ut lite oftare än en vuxen = jag fixar. En Yda med grym seperationsångest = jag fixar. Milton behöver inte stressa allt för mycket på morgnarna = jag fixar. Elda i kaminen och hålla här varmt och skönt = jag fixar. JAG ÄLSKAR DETTA!!!
 
...jag i veckan ska iväg på ett spännande möte. Som jag längtar, det ska bli så spännande... Er håller jag på halster ett tag, hähähä!
 
 
Nu måste jag kila, ha en fortsatt fin dag. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0