Sista oktober

Tänk ändå vad hösten bara har rusat fram hittills - det har gått så galet fort och det känns som att de första tycker det. Vips så är detta året slut och tänk vad nära jul det är nu! Om en månad är det första advent och alla vet vi ju hur fort december ändå går alltid :)
Igår, idag och imorgon får jag massor gjort med företaget. Det är givetvis jätteskönt att få undan, men jag känner allt att Milton blir lite lidande som måste vara hemma med mig... Det är inte bara fördelar med att ha höstlov.
Om en stund ska jag fixa en grej i stan, Milton och hans mormor hänger med och gör stan så länge - toppen!
Dags att rusa, vi hörs senare. Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0